Tuesday 11 October 2011

Akukah orang itu...



Pergh!!! JAMBUNYEERRRR... Tak dapat aku bayangkan beginikah wajah aku 6 tahun yang lalu ketika masih belajar di Universiti Islam Antarabangsa... Masa ini aku jadi Programme Manager (PM) untuk minggu orientasi student baru masuk... Macam tak percaya... Begitu cepat masa berlalu... Dahulu sebesar buah mangga, kini sudah sebesar buah cempedak@nangka... Ya Allah... Bilalah aku boleh kembali ke zaman kurus macam tu lagi... Nampaklah sikit hensem dia tue... Hihiihihi...

Tapi aku tak kisah... Apa yang penting... Buat masa ini, biarpun gempal tapi masih sihat... Masih boleh bergurau senda dengan kengkawan dan boleh bermain golf kira Oklah... Apapun, niat kena ada... Biarpun tak melaksanakannya... Niat nak kurus tu selalu menebal, tapi usaha ke arah nak benar2 kurus tu nipis sangat... Kena usaha lagi... Huhuhu... 

No comments:

Post a Comment