Tuesday 4 October 2011

Sibuk giller sampai tak sempat nak update blog...



Hm, lama betul rasanya aku dah tak update blog aku ni... Busy prepare presentation slides for Strategic Marketing subject last week... Saturday, attended my sister's house warming... Sunday, full day of class from 9am to 6pm... Terbakar kepala aku... Mujurlah dengar banyak presentation jerk... Tapi, syukur... Allah masih berikan kekuatan untuk terus belajar dan belajar... Ni barulah berkesempatan nak update blog... Semalam dah ke Melaka... Mak saudara belah isteri aku meninggal sebab kanser... Al-Fatihah... Semoga rohnya ditempatkan di sisi hamba-hambaNya yang dirahmati...

Pagi ini, aku pergi pejabat Pos... Bayor gaji bibik aku... Siap boleh tukar tempat mengundi lagi... Before this, aku mengundi di Cheras... Calon BN Tan Chai Ho... Calon PKR Khalid Brahim... Dua-dua aku tak berapa berkenan... So, this upcoming election, aku pindah tempat mengundi di Bangi... Maklumlah, dah pindah Bangilah katakan... So, harap boleh pangkah calon yang aku benar-benar suka... For sure, aku pangkah ********... Undi adalah rahsia... 

So, korang yang baca blog aku ni dah daftar pemilih belum... Ha!!! Belum??? Pergi daftar sekarang... Online pun boleh... Yang penting kita laksanakan tanggungjawab sebagai pengundi... Kitakan Rakyat Malaysia... So, negara ini kita punya... Kitalah penentu masa depan negara... So, mengundilah... 


No comments:

Post a Comment