Wednesday 13 July 2011

My Golfing Days at Sabah - Day 1 (23 June 2011)

This is my first time playing golf outside Peninsular Malaysia... Maklumlah di Kota Kinabalulah katakan... Aku dengan member golf aku Saleh bertolak dari KLIA jam 9.00am dan sampai sana dalam jam 11am. Lepas tu terus siap ke Nexus Resort Karambunai untuk tee-off di sana. Memang cantik tempat dia... Maklumlah gayat tak pernah main tepi lautlah katakan... Hehehe... Aku memang enjoy giller... Apapun, ni some pics yang I could share with sesiapa golfers yang satu hari nanti nak main di sana... Aku ke sana pun atas jemputan kawan... Main takdelah bagus tapi aku enjoy... 



Day 1: Nexus Resort Karambunai...
Tee-off time: 2.30pm 

Boarding pass aku dan Saleh


Club house...

Gaya macho seorang Pro...

Pak Bob selepas tee-off...

Canteknyer...

Aku yang bulat...

Saleh si Abang Bunker... Hehehe

Berlatar belakangkan laut Cina Selatan...

Ada gaya John Daly lah...


Lembutnyer...


Sirius...





Add caption

Pro Saleh dalam Pro Shop

Reception Counter...


Dinner time: 7.30pm
Venue: Salut Seafood Restaurant


Ketam Batu yang takleh dimakan...



Aku dan Pak Bob

Pro Bob dan Pro Saleh


Menu kami malam ini...


No comments:

Post a Comment