Tuesday 2 August 2011

Air Pilihan Aku Berbuka Puasa Hari Ini... Ramadhan Yang Ke-3




Pergh!!! Tetiba aku nak menulis topik ni sedangkan masa berbuka lambat lagi... Hari ini kalau nak berbuka jap lagi aku rasa aku dah ada dalam kepala dah nak berbuka dengan air apa? Jawapannya ialah AIR TEBU... Dah tiga hari aku mengidam nak berbuka ngan air tebu... Asal gi Bazaar jek habis... Takpun kalau air tebu dah bercampur ais tu faillah sket... Aku kalau boleh nak yang fresh betul... Barulah hilang dahaga... Kebiasaannya harga dalam RM 3.50 satu jug... Petang ni aku nak survey berapa plak harganya... Hehehe... Tak sabar rasanya nak berbuka...

Air tebu ni khasiat utama dia ialah menyejukkan badan yang panas... Selain itu amat bagus diminum di saat badan tengah kurang gula pose2 nie... Tu yang aku tak tahan... Peeerrrgghhh... Tengah panas plak nie... Kalau dapat enjut air tebu segelas ni memang terbaaaeekkk...

No comments:

Post a Comment