Sunday 28 August 2011

Arif pun Sibuk Nak Buat Kueh Raya...

As usual every year, Mama aku memang akan buat kuih. Bagi dia beli kuih raya ni boleh tapi nak tak nak kena ada jugak kuih raya yang kita buat sendiri... Jadi, selesai jer berterawikh malam 28 semalam, terus Mama aku, isteri aku dan adik-adik aku ke dapur buat kuih... Secara keseluruhan memang sedap2 semua kuih yang dibuat... Antaranya, Almond London, Kuih Tat Nenas, Kuih Conflakes dan Kuih Sarang Semut... Hehehe... Yang paling menarik sekali, anak aku Arif pun boleh join juga nak buat kuih... Apapun, aku dan Fazrul apa lagi... Mulakan aktiviti bermain mercun lah... Hihihi... Jangan marah haa...

Almond Lendu... Hehehe

Arif bergerak pantas menyiapkan kuih rayanya...

Arif jadi tukang tabur choc rice atas kuih sarang semut...

Hasil2nyer...

No comments:

Post a Comment