Sunday 18 September 2011

Balik Kampung... Raya Sakan... House Warming Pak Long dan Family Gathering......

Once arrived at KLIA, me, my wife and kids terus tekan minyak kereta menuju ke Alor Gajah sebab malam tu kena attend kenduri Pak Long... At the same time, that night diorang dah plan nak bakar mercunlah, buat barbequelah dan yang penting nak kumpul beramai2... Memang seperti pelesit aku tekan kereta Banyak Makan Wang aku tu dan berjaya sampai dalam tempoh sejam jer di Melaka... Gerak 7.10petang, sampai jam 8.20petang... Saman!!! Lupakan... 

My decision to drive back to Alor Gajah that night clearly was a right decision... Eventhough still exhausted travelling from Penang to KL and from KL drive to Malacca, aku rasa lega sebab memang malam tu aku cukup terhibur... Riuh rendah suara family aku belah wife menyebabkan hilang letih... Sambil bakor ayam dan daging, makan nasi lauk lembu yang Budi masak ternyata terbaeeekk... Dah lah tue, boleh buat games plak after Majlis Doa' Selamat... Apapun, ni jer some pics yang sempat aku ambil... Bahagia sungguh keluarga Hj Mansor nie...


















No comments:

Post a Comment