Sunday 4 September 2011

Balik Kampung... Raya Sakan... Sesi Bergambar Di Pagi Raya...

Alhamdulillah, hari raya tahun ini berlangsung dengan cukup meriah dan bahagia... Setelah selesai menunaikan solat Aidilfitiri, bertahlil arwah dan meraikan birthday keluarga Pak Long, next program aku yang aku ingat hari tu ialah sessi bergambar keluarga Mansor... Ha!! Sessi Bergambar Keluarga Mansor... Program ini memang aku yang plan sebab kalau nak harap masa lain baru nak bergambar memang tak dapatlah jawabnya... Jadi aku cadangkan agar tangkap jer gambar keluarga mana yang ada pada pagi raya pertama tu... Nak tunggu cukup korum aku rasa susah sikit kot unless ada buat gathering besar-besaran pada masa akan datang itu mungkin... Aku tangkap mana yang ade ajelah hari tu... Sehari sebelum raya, aku ngan Syawal dah sibuk mengelap cermin dan membersihkan ruang tamu rumah Atuk ni dengan harapan kalau bersih, tangkap gambar pun cantek!!! Ternyata memang nampak cantek gambar2 yang ditangkap tue... YES!!! Kepada yang takder, next year raya InsyaAllah kita tangkap gambar family sekali lagi... Ok...

So, dengan bantuan adik aku Syawal, lensa kamera aku pun menjalankan kerjanya mengambil gambar dari satu family ke satu family... Harap hasil kerja aku ni memuaskan hati semua pihak... Dan kepada yang nakkan gambar ni yang Master Copy, boleh tinggalkan komen yer dengan menyertakan email ataupun nickname Facebook... Papahal... Jom Layannn!!!


Keluarga Besar Hj Mansor

Keluarga Pak Long dan Mak Long...

Keluarga Mak Ngah dan Pak Ngah (Mak Ayah aku nie...)

Keluarga Pak Cik dan Mak Cik...

Keluarga Pak Uda dan Mak Uda

Keluarga Pak Njang dan Mak Lah

Keluarga Pak Mat dan Mak Nyah...

Keluarga Pak Mat Raya...

Keluarga Pak Ucu...

Mak Teh dan Mak Induk...

Sepupu dan Anak Buah Lelaki Gen 3...

Puteri-puteri Mansor Gen 3...

1 comment:

  1. aku nak la gamba ni bro.. bsa tak size sume gmba klu zip kan??
    ucin hensem..

    ReplyDelete